• VELKÁ ŠESTNÁCTKA •

Ahoj všichni,
včera  mi bylo šestnáct a nějak tak jsem se rozhodla, že letos nebudu dělat žádnou oslavu, ale budu s rodinou. Vzhledem k tomu, že jsme s přítelem úplní barbaři, rozhodli jsme se ve středu zajet do Prahy, projít se a kouknout se na nějaké hezké místo (protože když doma sedíte na zadku a hrajete HS, moc toho nevidíte). Po velmi romantickém obědu v KFC... kde jsme se neskutečně přejedli, jsme dojeli na Hradčanskou a šli do Letenských sadů.


Tam jsem byla naposledy v únoru 2016 a musím říct, že když není zima a není všude sníh, led a studený vítr, vypadá to líp (překvapivě). Jsem neskutečně ráda za to všechno štěstí, které teď mám a i když vím, že občas jsem náladová, protivná a nesnesitelná, jsem vážně ráda, že tyhle chvíle můžu prožívat právě s tímhle člověkem. ♥ Potom jsme se stavili v kavárně Pointa, kterou nám doporučila Luci a dali jsme si to nejlepší frappé a citronádu. Pokud budete moct, určitě se tam stavte. A rozhodně se koukněte i do toho parku, kde je nádherný výhled na Prahu. 

vidlácké štěstí
Ve čtvrtek jsme se probudili asi v 11, potom jsme jeli k mojí mamce, která upekla dort, dali jsme si tam oběd atd. A pak jsme s přítelem a tátou jeli na Vltavu, kde táta zarezervoval člun. V životě jsem tam nebyla a nijak mě to nelákalo, ale na tu hodinu to bylo fajn. Potom jsme jeli na sushi, protože jsem na něj měla chuť už tak dva měsíce a nikdo se mnou nechtěl jít. A nakonec jsme se ještě stavili vybrat digitálku, protože jsem ji už delší dobu chtěla. Vybrali jsme Canon EOS 1300d, tak doufám, že to s ním nějak půjde a naučím se. 


Nechci tady nějak rozepisovat, jak jsou pro mě narozeniny důležité... Ani narozeniny, svátky, ani Vánoce jsem nikdy nehrotila, nemám ráda také to přehrávání citů. Ale ráda jsem byla s lidmi, které mám ráda. A když už jsem je třeba neviděla, tak jsem je aspoň slyšela, nebo jsme si napsali.. Za ten rok jsem se zase posunula o něco dál, postupně se učím pracovat se svojí povahou.. A tak doufám, že příští narozeniny budou ve stejném duchu, bez hrocení, s rodinou a v pozitivní náladě. Mějte se krásně a díky moc za přečtení!